Coldplay

      Čaute šťastkovia! :D 
     Verím, že ste tohto ročné vianočné sviatky prežili v zdraví a v kruhu svojej rodiny a v každom prípade lepšie ako ja. Už pred prázdninami doniesla moja sestra zo školy nejaký vírus a stalo sa presne to, čo nik z nás nechcel. Postupne sme ochoreli celá rodina a náš Štedrý večer vyzeral asi tak, že mamka ležala v horúčke celý deň v posteli, ja so zvýšenou teplotou som sa snažila dotiahnuť určité veci až do konca, ocko ako jediný zdravý od rána varil a staral sa o nás odpadlíkov. Tak či onak Štedrá večera sa predsa len konala, nikto sa nezadusil rybacou kosťou, ja som našťastie nepodpálila sviečkami dom, prišiel aj Ježiško s veľkou kopou darčekov. Ešte šťastie, že nebývame v Bratislave a naše pohotovosti nie sú vyťažené počas sviatkov ako tie v hlavnom meste a tak už od nedele beriem antibiotiká a okrem toho, že zo mňa tečú sople prúdom sa už cítim oveľa lepšie. 
     Dokonca mi už bolo dnes natoľko dobre, že som sa ráno vybrala žehliť, pretože sa nám ako zázrakom namnožilo prádlo. Ako si tak žehlím, hovorím si, že by nebolo zlé zapnúť si CD-čko od Coldplay, ktoré som dostala pod stromček. Natiahla som sa po rádiu a ani neviem ako sa mi to šikuľke podarilo, popálila som si zápästie o žehličku presne na mieste ako mi prechádzajú žily. Strašne to pálilo a v momente mi zišla dole koža. Teraz tam mám krásnu značku ako keby prišli mimozemské bytosti z iného sveta a svojimi ohavnými ústami mi tam vyhrýzli jazvu v tvare Ufa. Celkom ako scéna z Harryho Pottera, keď Bellatrix vyhrýzla Hermione na zápästie nápis Humusáčka. Mamka sa nado mnou len zasmiala a vravela, že to vyzerá akokeby som spáchala pokus o samovraždu a snažila si prerezať žily. Naozaj je toto moja rodina?!
     Presne z tohto dôvodu, že Coldplay dnes stáli za mojím nešťastím a z dôvodu toho, že patria do okruhu mojich obľúbených kapiel som si vravela, že napíšem článok presne o nich. Len tak medzi rečou dostala som ich album "A Head Full of Dreams" a je fantasticko famózny! :D Nielen svojím zovňajškom ale predovšetkým skladbami, ktoré na ňom sú. Budúci rok 2017 majú mať turné po Európe a spolu s mojou sesternicou a mojimi kamoškami sme sa chceli zúčastniť jedného ich koncertu vo Viedni, no neskoro sme sa spamätali a už boli len veľmi drahé lístky, tak sme sa na to celé vybodli, no teraz to tak trošku ľutujem. Počuť ich naživo a odžiť si celú atmosféru koncertu by bol zážitok na celý život. Tak snáď niekedy ešte budú hrať takto po blízku. 
     Coldplay je britská rocková skupina, ktorú v roku 1996 založil hlavný vokalista Chris Martin a hlavný gitarista Jonny Buckland na University College London. Skupina vystupovala pod menom Pectoralz, ale po príchode basgitaristu Guya Berrymana zmenili ich názov na Starfish. Will Champion sa pripojil k skupine ako bubeník, zadný vokalista a multi-inštrumentalista. Manažér Phil Harvey je často považovaný za neoficiálneho piateho člena. V roku 1998 (keď som sa narodila :D) sa skupina premenovala na Coldplay. Skupina začala žať úspech po vydaní singlu „Yellow“ v roku 2000, po ktorom nasledoval ich debutový album Parachutes, ktorý bol nominovaný na Mercury Prize. Ich druhý album A Rush of Blood to the Head, mal ohlas u kritikov a vyhral viacero cien, vrátane NME's Album roka. 4. decembra 2015, vydala skupina svoj siedmy album A Head Full of Dreams. Počas svojej kariéry vyhrala skupina množstvo hudobných cien, vrátane 8 Brit Awards, 3-krát sa stala víťazom Best British Group, obdržala 5 MTV Video Music Awards a v neposlednom rade vyhrala 7 Grammy Awards z 25 nominácií. Coldplay predali celosvetovo viac ako 80 miliónov nahrávok.
Albumy:
  • Parachutes
  • A Rush of Blood to the Head
  • X&Y
  • Viva La Vida or Death And All His Friends 
  • Mylo Xyloto 
  • Ghost Stories 
  • A Head Full of Dreams 
     Medzi moju najobľúbenejšiu pieseň od nich patrí Yellow, Fix You, Birds, Fun a novinka Up&Up. Aj keď samozrejme každá z ich piesní má niečo do seba a dôležitý je hlavne text piesne a posolstvo, ktoré v sebe nesie znamená pre každého z nás niečo iné. 
     O dva dni je tu Silvester. Dokým odštartujete búrlivé párty, kde sa ľudia schľastajú pod obraz Boží, že si na druhý deň nebudú ani len pamätať ako oslávili príchod Nového roka, dajte si na seba pozor, nedolámte sa na zľadovatených chodníkoch, nehavarujte na diaľnici, keď sa budete náhliť za svojou rodinou. 
     Keep calm and carry on! 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Kodaň

Kreativita level 100

Som introvert?