...And Happy New Year!

      Hellou maj frijends! :D 
     Konečne je tu celoročne očakávaný deň, jeden jediný výnimočný a iný než ostatné dni v roku. A prečo je vlastne taký jedinečný? Lebo len dnes ľudia veria v zázraky ako, že stretnú lásku svojho života, že konečne dostanú novoročný bozk od týpka, ktorého tajne milujú už rok, lebo konečne môžeme utratiť peniaze za ohňostroje, prskavky a iné delobuchy a nie za oblečenie, ktorého je prebytok, lebo práve dnes si môžem dať predsavzatie, že schudnem 10 kíl a nikomu to nepríde nemožné (dokonca ani mne :D), že prestanem jesť tonu čokolády denne, že začnem cvičiť a zdravo sa stravovať a v neposlednom rade každý z nás verí v to, že tento ďalší nový rok bude lepší ako ten starý, že zažijeme viac nového a vzrušujúceho, že zarobíme viac a že budeme šťastnejší, menej depresívnejší a stretneme len ľudí, ktorí nám budú po chuti, namiesto tých kreatúr, ktoré tajne neznášame, no navonok sa tvárime, že sme priatelia. Áno, presne preto je táto noc taká kúzelná!
     S horoskopmi sa roztrhlo vrece a ako som sa dočítala tento rok je v znamení Ohnivého Kohúta. Netuším čo to znamená, ale podľa toho čo som čítala má v našich životoch figurovať láska. Ehm, takým veciam neverím, ale však človek nikdy nevie. Ľudia narodení v mojom znamení tešte sa vraj si konečne nájdeme toho pravého. Keď som to napísala kamoške z jej reakcie som si skoro cvrkla: "Žijeme v malom meste nemôžeš očakávať, že tu stretneš nejakého Christiana Greya.".
      Určite ľudia po celom svete oslavujú príchod Nového roka s priateľmi, rodinou, kolegami buď doma, na chate alebo v nejakom podniku. Ja sama sa chystám prvýkrát v mojom živote osláviť Nový rok spolu s mojimi priateľmi namiesto pozerania Silvestrovského programu a vylihovania s mojimi rodičmi na gauči. Dokonca som si už dva dni vopred vybrala svoj outfit na ten večer, pobehala som výpredaje a našla som zopár perfektných kúskov. Najviac som sa asi potešila z čelenky s motýlikmi, ktorá ma stála tramtadá 1 euro! :D A potom vás kamaráti schladia prehlásením, že či som normálna, že oni prídu v teplákoch ako keby oslavovali Silvestra doma. Asi som trošku preháňala, lebo sama som si túto noc až príliš idealizovala a ako vidím asi budem nakoniec sklamaná rovnako ako každý rok, sedieť odutá sama niekde v kúte, kde ma nik neuvidí trpieť. 
     Tešila som sa, že konečne zažijem iný a veselší Silvester ako tie po minulé roky, že sa zabavíme, zatancujeme si, posmejeme sa, že keď hodiny odbijú polnoc pripijeme si a vzájomne poprajeme šťastný Nový rok, že pôjdeme vonku, vypustíme lampióny šťastia a pritom si budeme niečo želať, že možno stretnem svojho princa na bielom koni, ktorý mi dodá pocit dôležitosti. No vidím to skôr na verziu, stretneme sa u kamarátky doma, pokecáme, posmejeme sa, niekto si dá viacej do nálady než prvotne plánoval, každý sa bude prejedať jednohubkami, pizzou a koláčmi, bude sa pozerať program v televízii, medzitým niekomu príde zle a všetci ho budeme ratovať, ja to psychicky nevydržím tak sa vytratím a pôjdem sa sama prejsť vonku nadýchať sa čerstvého vzduchu, potom si zaželáme všetko dobré a všetci sa rozídeme s tým, že na druhý deň si budeme písať na messengeri aký parádny večer to bol... 
     Väčšina ľudí čo poznám si dávajú každý rok nejaké predsavzatia. Pamätám si, že asi dva roky po sebe sme si s kamarátkou vraveli, áno toto bude presne ten rok keď si nájdeme chlapa, no nie len tak hocijakého s ktorým by nám to klapalo mesiac a potom zazvonil zvonec a lásky je koniec. Ako tak spätne pozerám ani jednej z nás sa to nepodarilo splniť, neviem či je chyba v nás, či sme také špatné alebo len nevieme vysielať tie správne signály smerom, ktorým treba, alebo je chyba v chlapoch, že pozerajú cez nejaký čudesný filter, ktorý nás robí v ich očiach neviditeľnými. Ešte sme si dali jeden sľub, že jedného dňa spoločne navštívime Ameriku. Posledné roky si ja osobne žiadne predsavzatia nedávam, jednak preto, že ich aj tak nikdy nedodržím a ak už niečo chcem tak sa o to budem snažiť aj bez nejakých predsavzatí. Obdivujem však ľudí, ktorí aj reálne dodržia to čo si povedali. Môj ocko tak napríklad už rok nejedáva chlieb. Ja som rada, že som sa vôbec odnaučila od svojho najhoršieho zlozvyku obhrýzať si nechty aj to netuším akým zázrakom sa mi podarilo docieliť to. 
     Nakoniec je úplne jedno, či oslavujete Silvestra alebo nie. Jedna pani mi minule povedala, že nechápe tých fanatikov, ktorí bľačia ako stádo splašených kráv, púšťajú ohňostroje a tým vyhadzujú vlastné peniaze len tak do vzduchu, že si ani nevieme predstaviť koľko zvierat tým trpí. Ale práve naopak my si to vieme predstaviť. Sama som jeden rok zažila taký Silvester, že sme od polnoci až do tretej ráno po celom meste hľadali sesternicinho psa, lebo keď sa spustila o polnoci paľba, chudák sa tak zľakol, že od strachu a po prekonaní mierneho infarktu dostal taký šok, že utiekol z domu, našťastie bol natoľko múdry, že sa na druhý deň sám vrátil. Každý nech si oslavuje podľa svojho gusta. Ak máte chuť spať a mať celý Nový rok na háku, nech sa páči je to vaša voľba, ak máte chuť oslavovať, oslavujte. Robte tak, aby ste boli sami spokojný.
     Aj ja vám prajem Šťastný Nový rok (Happy New Year) plný hojnosti, splnených želaní, radosti zo života, milujte sa a množte sa, nech vás zlo obchádza na kilometre, zdravíčko a v neposlednom rade peňeži! :D 
     2017 (ach, kým si zvykneme písať nový rok...) we are READY!!! :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Kodaň

Kreativita level 100

Som introvert?