Slovíčko na úvod :)

Zdravím všetkých čitateľov môjho novovytvoreného blogu.
Každý správny blogger vie už vopred pred vytvorením svojho blogu aké články bude publikovať, či už o pečení, varení, cestovaní alebo zdraví, no pre mňa bude toto úplne nová skúsenosť a je toľko vecí, ktoré ma v mojom živote zaujímajú a pre ktoré sa dokážem nadchnúť, že si ani prinajmenšom nedovolím zaškatuľkovať sa len do jedného odvetvia, ale práve naopak budem sa snažiť pridávať články ako sa ľudovo hovorí "z každého rožka troška". Aj to, že tu práve v tejto chvíli kladiem svoje myšlienky je pre mňa nová skúsenosť, pretože ešte nikdy som to nerobila v elektronickej podobe. V tomto som asi konzervatívny typ pretože vždy radšej uprednostním môj ošúchaný starý notes pred Wordom. Nedávno mi však jedna kamarátka vnukla skvelý nápad založiť si vlastný blog, aby som sa nielen zdokonaľovala v písaní sama pre seba ale hlavne v písaní pre ľudí, lebo ako to už býva čitatelia sú naši najväčší kritici, no zároveň nás práve vaše trefné reakcie, komentáre na články posúvajú vpred a robia z nás lepších pisateľov. Sama som sa s touto myšlienkou už dlhšie zahrávala no nikdy som nemala guráž sadnúť si za notebook a prinútiť sa stlačiť myškou na tlačidlo vytvoriť nový blog. Až dnes nadišla tá správna chvíľa odhodlať sa dúfam k ďalšiemu môjmu dobrému životnému rozhodnutiu a musím sa priznať, moje pocity sú teraz na nezaplatenie a určite sa mi tento moment vryje do pamäte a ak nie pre istotu si to zapíšem, aby som raz keď budem v starobe spomínať na všetko čo som prežila, mohla byť sama na seba pyšná.
Takže čo viac dodať? Verím, že sa vám budú moje príspevky páčiť, že sa občas pri čítaní zasmejete a možno odídete o niečo múdrejší, alebo len obohatení o nové informácie. Samozrejme prijmem aj vašu kritiku, no nehovorím, že s ňou budem vždy súhlasiť, veď predsa každý z nás je slobodný a má právo vyjadriť svoj názor bez ohľadu nato, či s ním niekto súhlasí alebo nie. Na ďalšie články sa môžete tešiť už čoskoro. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Kodaň

Kreativita level 100

Som introvert?